22 septembre 2007

BOŞLUK HİSSİ NEDİR BİLİRMİSİNİZ?


Çok sevdiğiniz bir oyuncağınızı kaybettiğinizde,

İlk kez; annenizin güven dolu kollarından, yere indiğinizde,

İlk okul gününüz sabahında, babanızın arkasından giden yüreğinizde,

Teker teker kaybedilen büyüklerin, dönülmez yola gidişlerinde,

Evden çıkıp giden ve hiç bir zaman geri dönmeyen kedinizle,

Sevdiğiniz, aylarca takip ettiğiniz télé-seriniz bittiğinde,

Yirmi senelik karşı komşunuz, mahalle değiştirdiğinde,

Yaz tatilinizin son günü, son anları, son gecesinde,

Seyrettiğiniz ve içine dalıp gittiğiniz filmin, « SON » hecesinde,

Baba evini terkedip, yeni bir hayata geçtiğinizde,

Senelerdir ekmek yediğiniz işinizi, kaybettiğinizde,

Yetiştirip, büyütüp, yemeyip yedirdiğiniz canlarınızı, evlendirdiğinizde,

Giden yolcunuzu uğurlayıp, boş evinize geri döndüğünüzde,

Ani aldığınız bir kararla sigarayı bırakıp, her can çekişinde,

Güvendiklerinizden yediğiniz her darbe de,

Ayağınızı kaydırmak için kazılmış her hendek de,

Saniyelerdir okuduğunuz, hayattan alınmış bu heceler de,

Bu heceleri okurken dalıp gittiğiniz düşünceler de ,

Ve sonuna geldiğinizi anladığınız bu şiir de,

İŞTE ORADA “O” VARDI, EVET BİLİYORSUNUZ!

Nüket-23/08/2007


5 commentaires:

Anonyme a dit…

merhabalar,
biliyor musun tarzımız sahiden çok benziyor..benim aylar önce yazmış olduğum bir şiirim var O DEĞİL Mİ SANKİ ona o kadar benziyorki belki okumak istersin mayıs listesinde olacak oku da bir kritik yapalım bu arada çok hoş olmuş yüreğine sağlık..

Anonyme a dit…

biraz başka bi şirime de benziyor bu arada sakın yanlış anlama art niyetim yok sadece aynı şeyleri nasıl düşünebiliyoruz diye şaştım kaldım..İLK SONUN NEREDEDİR DİĞERİNİN ADI OKUMAK İSTERSEN..BYE

Nüket a dit…

Sonunda inandin bana, evet duygularimizi satirlara döküs seklimiz gerçekten benzerliklerle dolu...

basarilarinin devamini dilerken, galerie de nüket isimli blogumda izine rastlamadim, fotograf ve çizimlerim hakkinda ne düsünüyorsun?

Anonyme a dit…

cnm ya bahsettiğin adrese ulaşamadım bir türlü acaba tam adresi verebilir miisn kaç kez denedim ama olmadı

Nüket a dit…

Merhaba,

Adresi direk arama penceresine yazarsan, ulasabilmen lazim. Sorun çikarsa bana tekrar bildir ki, bir çare bulmaya ugrasayim.

Görüsmek üzere,


http://galerienuket.blogspot.com/